neljapäev, 9. oktoober 2014

Veedame aega

Kuna tegelikult blogides leob alati postituste kvaliteet mitte kvantiteet, siis ei kirjuta ka mina igapäevaselt mis me teeme. Twitterisse proovin siiski märksõnad lisada.
 Teisipäeval trenni me ei jõudnud, kuna olin haige lapsega kodus.
 Käime õhtuti siiski jalutamas ning ei ole praegu pannud rõhku treenimisele jalutamise ajal. Kulgeme niisama mitte just kõige sünkroonsemalt aga siiski on Kiefer hakanud ka minuga arvestama.
 Kodus muidugi  enne sööki trikitab ta rõõmuga (algul mulle tundus, et ta ei hakkagi kunagi normaalselt rikitama aga paari nädalaga on kõik nii selge!)
 Iga asja peale pakutakse esimesena muidugi "keeruta".

Kodukoera kohapealt olen ma tema arenguga väga rahul. Varsti saab täis aasta meie õppimiste algusest ning edusammud on ikka märgatavad!

Täna lähen üle pika pika aja välja - Rock cafesse. Muusika ei ole küll minu maitsele, kuid siiski saab kätt ka elu pulsil hoida. Muidu olengi juba nii ära kodustunud ja koerastunud :D


Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!