esmaspäev, 27. oktoober 2014

Tõeline sügis!

Sügisesed ilmad on väga muutlikud. Eelmine nädal olid miinuskraadid, täna jälle üle 10 plusskraadi.

 Olenemata ilmadest, oleme ikka Kieferiga igapäevaselt mõnusalt jalutamas käinud. Mis me selle ajaga ka õppinud oleme? Uusi asju õppinud ei ole ning oleme katsunud jalutuskäigud pigem "fun'ina" hoida.

 Olen endale selgeks teinud, et koera käitumise muutmine ning erinevatele ärritajatele pehmemalt reageerimise õpetamine ning juurutamine ei võrdu sotsialiseerimisega. Me ei ole spetsiaalselt koertega kohtumas käinud ning täna õhtul just tõdesin, et eramajade rajoonis pigem puuduvad koerajalutajad. Mõnes mõttes hea, mõnes mõttes halb. Kieferil on mulje et kedagi teist ei eksisteerigi samal ajal, kui tema jalutab.

 Ahjaa, üks uus asi on küll märkamatult juurde tulnud - nimelt Kiefer on senini enne söögi saamist keerutanud, andnud käppa ning otsa vaadanud. Nüüd on tööjadasse lisandunud neljas faktor - istub paigal niikaua, kuni söök puudutab maad ning mina olen sööma käsu andnud.

Oeh, keeruline - igapäevaselt arvutisse ei jõua kirjutama ning paberile panekuks peaks olema mul mõni eriliselt spetsiaalne märkmik või kalender, kuhu ma kõik kirja panen (vot on kiiks ). Praegune märkmik ei sobi teps mitte. Ja nii läheb  meelest vähemalt sadaviis asja, mida ma kohe kindlasti blogis maha mainida tahaks.
 Täna tuli e-mailile nagu tellitult reklaam - Eduplaneerija2015 on juba saadaval.

 2013 oli mul eduplaneerija olemas ning tellisin seekord kohe ette! Tellisin lausa 3 eksemplari, sest mul on paar inimest keda ma see aasta soovin kindlasti meeles pidada!
 Eduplaneerija kodulehelt saab näha, miks see märkmik mulle nii väga meeldib! Ja nüüd on seda veel eriti hea kasutada sest 2013 aastal ei olnud mul küll ühtki eesmärki ega soovi.


 Ja kui ma suudaksin igapäevaselt kõik märkmikusse kasvõi kahe sõnagagi maha kirjutada, siis suudaksin ma ka blogis edasi anda rohkem meie tegevustest.

Aga tänasesse - täna käisime Kieferiga jalutamas Pirita jõe ääres. Läksime sinna nii vara, et inimesi veel ei kohtaks ning Kiefer saaks ka rihmata ringi lipata.
 Meil oli väga tore tunnike, pilte saime palju ning koer oli ka mõnusalt rahul.
 Sadas küll uduvihma, kuid see meid ei seganud.

Pildid ütlevad rohkem kui sõnad. Rohkem pilte on tulemas sõnadeta kolmapäeval :)
 Aga homme siis taaskord TRENNITEISIPÄEV! :)




***

Another week is over and we haven't done quite anything. Just hanging around at the evenings and trying to keep our walks fun. Not much training stress for both of us.
 Kiefer is good at walks with his GentleLeader headcollar and listens my cues.
 Today we had a beautiful walk to nearby riverside and there he could run unleashed. Of course he did not hear my cues but (yes i know i shoudn't) i just let him run and sniff and have fun. We did some nosework with throwing kibble around the field and looked at the ducks. 
 More pictures coming via Twitter and wordless wednesday.
 Tomorrow it will be another training-tuesday. Can't hardly wait because i love the way he behaves at school! Training treats will be chicken hearts fried in oil and honey. Yum!

Have a nice evening and training post coming tomorrow (or wednesday morning)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!