reede, 31. oktoober 2014

Idee vol 382

Free dog walking log template
www.scoop.it

Ma ei ole kunagi olnud korrektne, plaanide järgi tegutsev. Enamus õhtuid lähen ma magama sadade ideedega mida plaanin järgmisest päevast ellu viia aga hommikul ärgates avastan siiski põhjused miks ma ei saa hakata täitma oma seatud eesmärke.
 Lisaks on mul järjepidevusega probleeme. Aga koera õpetades-treenides peaks olema just järjepidev ja sihikindel.
 Seetõttu olengi tellinud omale Eduplaneerija 2015 kalendri, et hakata panema kirja eesmärke ning samme mis on vajalikud nende eesmärkide täitmiseks.

 Suurim hirm on muidugi see, et ma võin kaotada järjepidevuse asju üles märkida või kalendrisse vaadata.
 Seetõttu revideerin ka nutirakendusi-online võimalusi.

Nuti- ja online rakenduste puhul on jälle see oht et konkreetse ülesande kirjutamise või lugemise asemel on lahti taaskord mõni blogi või Facebook.

Aga kuna minu kaootilise ja kiire elutempo juures on vaja midagi püsivamat, siis plaanin järgmist:
* kõik treeningplaanid ning päevade raames täitmised - tulemused kirja paberile(märkmikusse)
Näiteks SIIN on imelihtne näide.

*Leida omale online/arvutipõhised programmid või nutirakendused, kuhu pidada logi ning vajaduse seada meeldetuletusi.
 Näiteks leidsin SELLISE   ning väga põhjaliku erinevate materjalidega SELLISE

Olen tutvunud ka pikemate kirjutistega, kuidas luua treeningplaani (mida mul ikka veel ei ole). Üks väga hea kirjutis on Karen Pryor'i  poolt.

Mobiilirakenduste kohta teen kindlasti update sest neid uurin õhtul tahvlis.
www.pinterest.com
Ahjaa lisaks: Lõpuks saan ma loetud My Imperfect Dog blogi ning siis alustan Rubicon Days'iga! :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!