esmaspäev, 29. september 2014

29.09

 Kuna hommikud on juba pimedad, peame ka hommikuti pikemal ringil ära käima sest kuna Kiefer ei tunne end pimedas hästi, ei saa ma olla kindel et kõik hädad hoovis tehtud saavad. Hommikune ring on meil siiski lühike - täpselt niikaua, kuni häda nr 2 ka tehtud saab.
 Õhtul tegime tavapärase ringi, mis viib mööda kokku seitsmest lärmava koera aiast. Tulemus 100% ideaalne! Mõnedest aedadest möödusime ilma toiduta, viimased mis jäävad vastakuti ikka käisime läbi nina peos ehk söögi abil.
 Veetsime aega ka koerteplatsil - istusime ja sõime kuniks suurte koerte poole pealt lahkusid 3 koera. Kiefer istus ja lamas mõistlikult, kuid sõi närviliselt. Kui koerad lahkuma hakkasid, kaotas Kiefer korra enesekontrolli ning hakkas aiale jõuliselt lähenema, sain ta siiski kiiresti tagasi istuma ja sööma. Peale koerte lahkumist lasin tal omad tiirud ära joosta suures aias. Kahel korral ca kuuest korrast toimis "juurde" Aga ma ei eeldanudki väga rohkem sest kogu lõhnamaailm oli meeletult huvitav tema jaoks!
 Toiduteema:
 Ma mõtlesin ja arvutasin et olen siiski ise koera mõnuga üle toitnud - maiused ja palju muud.
 Nüüd hakkan rangelt jälgima, et toidukogused saaks normi.
 Natyka puhul on ühe toidukorra norm 145 grammi ( päevas 290gr) ning Frommi puhul on toidukorra norm 170 gr (päev 340 gr).
 Aga kuidas mina olen toitnud - maiused + toidukord + omalt laualt jääb vahest midagi üle jne.
 Liikumine on olnud meil pigem vähene. Olen langenud ka oma aia lõksu ehk kuna ta on saanud aias hädad ära teha, pole me ka palju ju jalutanud.
 Selle tõttu olen alati ka öelnud, et korterikoerad on õnnelikumad :-)
 Aga pole hullu - me teeme kõik tasa, mis meil tegemata on jäänud!

 Täna kulus näiteks toidukorra norm õues söömisele nii et panin vastu haledale pilgule ja rohkem lisaks koera õhtul ei toitnud.

 Üks pisike soovitus pikkadeks sügisõhtuteks - kuuma lemmiktee sisse tükeldada ingverit ning sidrunist pressitud mahla. Veidi lasta jahtuda ning tasakaalustamiseks ka lusikatäis mett - ongi tervisest pakatav võlujook valmis.

 Ja veel üks rõõmusõnum - olen juba 2 päeva suitsuvaba! Juhuuuu!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!