reede, 6. veebruar 2015

Raamatud ja muu nänn

Heihei!

Teen meie tegemistest pisikese vahekokkuvõtte.

Treeningute kohapealt läheb meil hästi. Õues proovime harjutada kontakti ning lõdva rihmaga käimist. Hakklihale vahelduseks hakkasin maiusena ka kasutama broilerisüdameid (ligased on aga elab üle)
 Koeri pole väga kohanud, seetõttu pole ka tugevaid reaktsioone esinenud.

 Eile lõpuks õnnestus mul raamatukogus pihta saada ka eestikeelsele kirjandusele! Koheselt sai laenutatud 3 toredat raamatut:

1. Marie Hansson Hallgren "Minu parim sõber". Selle raamatu võtsin puhtalt seetõttu, et selle on toimetanud meie õpetaja Sirje Vets
2. Karen Pryor "Klikkerkoolitus koertele". Loodan saada ideid ja inspiratsiooni Kieferi paremaks klikkeriga treenimiseks.
3. Karen Pryor "Ära koera maha lase". Loodan saada tugevama põhja oma käitumisteaduste teadmistele. Praegu olen pusinud võõrkeelseid materjale netist, nüüd katsun ammutada raamatust tarkusi eesti keeles.


Lisaks liikusin peale raamatukogu taaskord Urr&Nurr kauplusesse Solarises, kus oli jälle nii meeldiv teenindus! Selles poes on lausa rõõm käia!











Hea teeninduse puhul kipub olema alati nii, et ilma ostuta ei lahku. Nii leidsid tee minu koju (ja Kieferi karvadesse) 2 hooldustoodet - kuivshampoon "Dirty Dawg" ja pusaeemaldussprei "Knot sure"
 Tegu on profihooldustoodetega ning kui olen need ära testinud, oskan ehk rohkemat kosta.
 Tükihind oli 6,50 ning lõhn meeldiv.

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!