neljapäev, 8. jaanuar 2015

Uus maius - Ella's Kitchen

Tänan Sind E. et soovitasid mulle imelist maiust nimega Ella's Kitchen!!

 Tundub küll glamuurne aga tegemist on liha sisaldava beebitoiduga! Kuulsin sellest kotikeses müüdavast beebitoidust eile E käest ning lippasin poodi.
 Samal hetkel tuli ka härra poodi, sest leppisime kokku et läheme koos koju. Härra leidis mind beebitoiduletti uurimas ja parema meelega jätsin toidu sel hetkel ostmata.
 Kui juba veisehakkliha koera jaoks ostes on tamind segaseks pidanud, siis beebitoitu koerale ostes oleks ma lõpetanud vast pehmete seinte vahel.

Täna läksin poodi uuele katsele ning beebitoit (edaspidi maius) sai koju toodud.

 Alul mõtlesin, et ma ei võta seda kaasa jalutuskäigule (ma ei ole hetkel just kõige paremas treenimismeeleolus igapäevaselt tänu suitsetamisest loobumisele) aga pistsin nii maiusekotikese kui veidi krõbinaid kaasa. Klikker jäi koju.Jalutasime ning võitlesime veidi lõdva rihma pärast ning kui koeral oli suur häda tehtud, hakkasin kilekotti otsima ning märkasin äkki eemalt lähenevat koera.
 Shokk - kaka, koer, võõras koer, rihm koeral jalgevahel, rihma ots ühes käes ja kilekott teises käes ning taskus uus maius!
 Vedisin Kieferi nii tee äärde kui võimalik, pusisin rihma jalgevahelt ära ning keerutasin kiirelt maiusekotil korgi maha. Kiefer jõudis juba tagajalgadele tõusta, proovisin siis toidukoti otsikut suhu suunata - näkää. Pigistasin ühe käega rihma, hoides Kieferit tagasi ning teise käega sama tugevalt maiusekotti ja nii me lihaplögaga kattusime. Vaatasin et kui kohe midagi ei tee, siis läheb tõeliseks reaktsiooniks ära! Pigistasin kiirelt suurema koguse maiust peopesale ning kott lendas kus see ja teine. Surusin siis Kieferile plöga näkku ja OH IMET! Kiefer istus, oli küll väga-väga pinges aga ei urisenud, tõmmelnud ja lakkus nii peopesa kui oma koonu. Ma siiralt loodan, et ma ta ninasõõreid püreega ei ummistanud aga niii head reaktsiooni nii lähedalt mööduvale suurele koerale ei ole ma enne saanud!!!! See oli konkreetne töövõit tänu E-le!
 Analüüsides oli tegelikult kogu intsidendi võimsus minu paanika ning kohmerdamise viga aga ma loodan et õigesti harjutamine teeb päris meistriks!
 JA MA SIIRALT TÄNAN KOERAOMANIKKU, KES JALUTAS OMA KOERAGA MÖÖDA ILMA MEILE TÄHELEPANU JUHTIMATA! AITÄH! Ka see oli suureks abiks, et ma ei pidanud Kieferi reaktiivustaset tõstma tänu võõra koeraomanikuga vaidlemisele!!!

 Aga üks kurb uudis on ka.... Meil on tagasilöögid edusammudes :( Kiefer on hakanud taaskord pahandusi tegema - keelatud tubades ning esemetel käima ja prügikasti sorteerima. See jama oli meil vahepeal juba täiesti kadunud.... Ühesõnaga tänu sellele, et me oleme pühendunud treenimisele ning mitte energia kulutamisele, on hakanud üleliigne energia majasiseselt välja keema :(((((((
 Ehk siis uus raske pähkel, mida hakata purema.
Mina?? Pahandusi?? Vale aadress!


Õhtul treenisime ka Sue Ailsby Training Levels'ite järgi Level 1 Zen (Jäta) ja Come (siia) kallal. Aga sellest tuleb eraldi videopostitus koos jutuga, kui ma suudan leida lõpuks siin vastikus windows kaheksas mingi video editori vms..... Või oskate ehk video editori soovitada?



1 kommentaar:

  1. Hi Marii! What a great photo of Kiefer looking so happy! And the watermark looks great too. Thank you for visiting Terra Toby and leaving your nice comment. It made me so happy to be of help to you.

    VastaKustuta

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!