esmaspäev, 26. jaanuar 2015

Talveuni

Heihei!

 Jaanuar-veebruar on süngeimad ning pimedaimad kuud minu jaoks.  Seetõttu ei ole minust ei kirjutajat ega ka treenijat.
 Hetkel ravin gripialget mis väljendub nohu-köhana.

 Kiefer on olnud iseenesest tubli ning ära kannatanud minu talvemasenduse.

 Laupäeval uurisin rohkem koerte toitmise kohta ning jõudsin jälile, miks Kiefer aina paksemaks läheb! Vähe sellest, et ta saab praegu vähem liikuda, olen ma teda ka üle toitnud otseses mõttes.
 Nüüd tegin kcal baasil analüüsid ning edaspidi kuniks normaalkaalu saavutamiseni on Kiefer kcal-dieedil. Nii nimetan seda mina.
 Ning ka teistele teadmiseks - koera toitmisel on vaja lähtuda mitte ainult soovituslikust kogusest krõbinapakil vaid ka aktiivsustasemest, kastreerimisest/streiliseerimisest, päevasest kcal vajadusest jne.
  Mina kasutasin algallikana artiklit SIIT
 Hoian kindlasti kursis, kas meie rasvakiht hakkab koos kombineeritud ja valitud toitumisega pluss rohkema liikumisega kahanema.

 Aga treenimisest - praegu oleme hoidnud reaktiivsuse kontrolli all, vältides kokkupuuteid koertega ning nendest aedadest kus on kurjad koerad, möödume "nina peos" ehk Kieferil on võimalik aiast möödumise lõpuni nosida hakkliha.
 Hakkliha on seepärast mõnus, et tänu püreejale konsistentsile ei saa ta kõike korraga neelata vaid lakub ka pisemat kogust pikemalt.

 Õues vabatahtlikke check-ine kahjuks veel ei ole väga. peame nägema rohkem vaeva.

Toas on selge käpaga asjade puudutamine (free shapingu tulemusena ) ning teeb väga hästi vahet ka sellel et kui tõstan sõrmed, ootan ninaga puudutamist ja kui nö näitan rusikat, see tähendab jäta.

 Ehk siis olen väga väga väga rahul tubaste progressidega. Õue koha pealt pean hakkama midagi ümber hindama. SIIN ja SIINon asjakohased artiklid.

 Proovin veelkord oma elus ka õpilase rolli - panin end kirja Coursera poolt pakutavale e-kursusele, millega saab täpsemalt tutvuda SIIN. . Soovi korral võivad kõik huvilised liituda, kursus on võimalik läbida tasuta. Maksta tuleb ainult siis, kui sertifikaati soovida.

 Nii, rohkem uudiseid ei olegi hetkel ette lobiseda. Katsume mõelda ning kirja panna, mida saaksime õues teha teisiti et edusammud silmapaistvamad oleksid, proovin omale koostada ka uue listi vajalikest raamatutest, sest tunnen lugemisest väga puudust.

 Koertetrenni naaseme vast alles kevadel sest esiteks praegu on tervis nii nagu ta on ja teiseks ei ole hetkel kellaajad üldse sobivad. Ma pean iseenda stressitaset ka madalana hoidma, seetõttu tuleb teha valikuid.

Ilusat nädala jätku!

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!