neljapäev, 2. oktoober 2014

Positiivne vs negatiivne treening

Täna leidsin ma kaks erinevat videot.

Üks on teada-tuntud dominantsiteooria koeratreener Cesar Millan, kelle tehnikatest olen isegi lugenud ning vaimustuses esialgselt olnud.
 Praeguseks olen õppinud positiivsete meetodite kohta nii palju, et Cesari tehnika on mulle 100% vastuvõetamatu ning oma kodukoera peal ei harrastaks ma neid tehnikaid elusees.

Esimeses - negatiivses Cesari videos on koer, kes on väidetavalt dominantne ning suunab oma agressiooni ka inimese peale, nähes võõraid koeri.

http://officialhuskylovers.com/cesar-millan-training-wolf-dogs-behavior/

Teine on äsja elavate kirjast lahkunud positiivse treeneri dr. Sophia Yin meetod.



See, et me suudame teha loomale haiget ning teda psüühhiliselt ning füüsiliselt väärkohelda, ei tähenda et me seda peame ja tohime teha.

Lisaks olen lugenud, et selle husky kes on Caesari videos, käitumine muutus peale negatiivse tehnika rakendamist oluliselt hullemaks :(
 Õnneks oli koera psüühika tugevam ning ta sai üle sellest alandavast kogemusest, mida põhjustas temale C. Millan.

Inglisekeelne artikkel: Update on husky

Ma austan iga inimese valikut valida omale meetod, kuid õnneks on meetodeid nii piisavalt, et erinevaid meetodeid samas situatsioonis kõrvutades võib leida alati humaansema ning positiivsema lahenduse ka suurtele probleemidele.
 Ainuke hind on aeg ning kannatlikkus :)

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!