Teisipäev, 17. november 2015

Kokkuvõte 17.11-29.11

Esimesed 2 nädalat toitumis- ja treeningkavaga on möödas.
 Ütlen ausalt, treeningkava on minusugusele treenimata inimesele liiga raske ja pigem tegin kükke, kõhulihaseid, kätekõverdusi, toenglamangut oma tunde järgi. Ehk ei pingutanud üle aga tekitasin omale harjumusi.
 Käisin see-eest jalutamas, kokku tuli 18.8 km. See on väga väike kilometraazh aga majapidamiste, tööde jm kõrvalt on see juba päris hea. Õnneks koer ei lase loorberitele puhkama jääda.
 Toitumise poole pealt harjusin kavas olevate ainetega, mõõtsin koguseid, proovisin erinevaid soovitusi. Jah, kõik on hästi huvitav ja personaliseeritav ehk nüüdseks olen päris selge pildi saanud, kuidas liigun edasi.

 Algkaaluna oli mul 65,5 kg. Vähima saavutasin 62,2 kg ja praegu 30.11 seisuga kaalun 63 kg.
Homsest, 01.12 algab uus tsükkel ning järgmised 14p juba annan reaalselt tuld.
Kaerasüda Frillice salati, juustu ja
 kurgiviiludega + omlett

Minu kahe nädala varieeruv pildimaterjal. Koera ärge pange tähele. Kuna tegu on suuresti koerablogiga, lisasin ta paljudele piltidele kaunistuseks :)

Kavad koostas ja nõu-jõuga on abiks The Black Wolf
Keedetud juurviljad lihaga
Keefir + leib pika poisiga +
mannapuder ja banaan
riis+sink+kasmeks maitsestamata
jogurt. Joogiks tee + kaerasüda juustu ja
tomatiga
maitsestatud kana kolmeks toidukorraks





Pada sibula tomati ja seentega

Hommikusöögi omlett + kohv + kaerasüda
Riis ja toorsalat :)
kana + toorsalat + tee + mandariin



Kana + juurikad

Toorsalat + riis + kana

Viieviljapuder + marjad
Kohupiim + puuviljad
Juustu-frillice sai + kohv


Riis + liha + toorsalat


Näide õhtuootest

Kodujuustu-muna-hakkliha pikkpoiss

Liha ettevalmistused
Ikka ja jälle omlett
Liha seentega

Omlett...mmm



Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar

Meil on hea meel kuulda ka teie arvamust, aitäh!